Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Оги Покажи съобщение
    Има теч при лявата гума
    Трябва да се види откъде точно е теча,и да се отстрани,за което ще трябва да се свали робота
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • При лявата гума си тече когато прелива казанчето. Причината може да е прекалено много течност и винаги да изхвърля излишното или по вероятното е проблем със сферата.
      По начина п о който го обяснява колегата най вероятно се касае за първия случай.
      Колега като остане на минимума не доливай, а продължи да караш така. Би следвало да не прелива и маслото да си стои все на минимума. Ако нямаш проблеми с включване на скорости и управление на робота, теча не бива да те притеснява. Системана не търпи много масло и изхвърля излишното.
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • Няма проблем да я оставя на минимум , но маслото е изчезнало напълно, като се има в предвид че преди 500км го доливах и бях го нагласил на мах.Проблема проистича от там , че по някога не иска да включи на 2-ра ,ако съм на трета и съм пуснал на скорост да намалява от 3-та на 2-ра прехъркват скоростите и не включва , това го прави рядко,но като се добави изчезналото масло от казанчето и работата мой не е читава , но от какво е това.
        Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

        Comment


        • Извади маркуча (през който прелива) от кората в подкалника и го пъхни в едно пластмасово шише, но маркуча да е далече от дъното на шишето. Така ще установиш, дали тече от робота или прелива през казанчето. При опит за ръчно превключване от 3-та на 2-ра при високи обороти има ли хъркане на синхронизатор ?

          Comment


          • Здравей колега,
            Виждам че имаш какво да кажеш по темата я сега аз да ти задам 1-2 въпроса да видим какво ще ми кажеш. Така проблема ми е следният:
            Спрях си колата една вечер и след 1-2 часа не можах да я запаля, след като на таблото ми мигаше "N". Разполагах с лаптоп тогава и ми даде грешка, която аз тогава не записах като номер, но я проверих. Излизаше като грешка за соленоид на високото налягане, но не знам колко е правилно (буквален превод ти давам) тъй като програмата беше от най-простите. В сервиза момчета й провериха сферата, датчиците и тем подобни. Оказа се, че всичко е на ред според тях. Аз реших на своя глава да взема един робот от колега от форума. Смениха го и пак същото. Запалили я по някакъв техен начин и тя пак не иска да сменя.
            Имаш ли си някаква идея какво да търсят ?
            Поздрави !!!
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '00

            Comment


            • Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
              Извади маркуча (през който прелива) от кората в подкалника и го пъхни в едно пластмасово шише, но маркуча да е далече от дъното на шишето. Така ще установиш, дали тече от робота или прелива през казанчето. При опит за ръчно превключване от 3-та на 2-ра при високи обороти има ли хъркане на синхронизатор ?
              Това със шишето ми мина през акъла и ще го пробвам.Не съ пробвал във високи обороти да мина на втора ,но и него ще пробвам.Аз мисля че това с хъркането го прави когато маслото отиде на минимум.Днес ще долея ,ще сложа ено шише и то ще си покаже
              Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от R_O_K_O Покажи съобщение
                Здравей колега,
                Виждам че имаш какво да кажеш по темата я сега аз да ти задам 1-2 въпроса да видим какво ще ми кажеш. Така проблема ми е следният:
                Спрях си колата една вечер и след 1-2 часа не можах да я запаля, след като на таблото ми мигаше "N". Разполагах с лаптоп тогава и ми даде грешка, която аз тогава не записах като номер, но я проверих. Излизаше като грешка за соленоид на високото налягане, но не знам колко е правилно (буквален превод ти давам) тъй като програмата беше от най-простите. В сервиза момчета й провериха сферата, датчиците и тем подобни. Оказа се, че всичко е на ред според тях. Аз реших на своя глава да взема един робот от колега от форума. Смениха го и пак същото. Запалили я по някакъв техен начин и тя пак не иска да сменя.
                Имаш ли си някаква идея какво да търсят ?
                Поздрави !!!
                Помпата работи ли коректно? Включва ли редовно и чуваш ли промяна на звука преди да изключе. Това можеш да го провериш на отворена врата без да палиш колата.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                  Помпата работи ли коректно? Включва ли редовно и чуваш ли промяна на звука преди да изключе. Това можеш да го провериш на отворена врата без да палиш колата.
                  Знаеш ли че това не съм го погледнал изобщо трябваше да се сетя по рано. fiore благодаря колега ще го погледна и това и ще кажа какво е станало
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '00

                  Comment


                  • Затопли се и тия селета пощуряха.
                    Аз отивам за сфера,намерих за 104 евро с доставката от Германия,92 паунда от Англия и чакам днес отговор за цена от тук в Гърция,но ми минават и мисли за Ситроенска за 60-70 лева от България.
                    Ако някой знае за Ситроенските точно от кои модели става да казват.
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • Аз си сложих тази: [IMG][/IMG] Около 90лв е оригинална. Трябва да и правиш преходник на струг, защото е с по-голяма резба(и на фреза за да стане за гаечен ключ, ако искаш), планка да изместиш скобата, че отива по-назад тази сфера и е по-широка, и да удължиш и самата скоба за по-голям диаметър. Също и да ти изпуснат газа,че тя е на 62 бара надута(моята на 35 я оставих). Сега сменя след трето превключване и не минава сама на N втора година . Ако ти се занима действай
                      156 2.0ts selespeed

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mitko_k01 Покажи съобщение
                        Аз си сложих тази: [IMG][/IMG] Около 90лв е оригинална. Трябва да и правиш преходник на струг, защото е с по-голяма резба(и на фреза за да стане за гаечен ключ, ако искаш), планка да изместиш скобата, че отива по-назад тази сфера и е по-широка, и да удължиш и самата скоба за по-голям диаметър. Също и да ти изпуснат газа,че тя е на 62 бара надута(моята на 35 я оставих). Сега сменя след трето превключване и не минава сама на N втора година . Ако ти се занима действай
                        Благодаря за изчерпателния отговор,сега остава да намеря човек да направи всичките гореизброени неща ,иначе отивам на оригинална
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                          Затопли се и тия селета пощуряха.
                          .....
                          Че кво им е на селетата в топлото бре))Щуреят тея дето не са в ред.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • Ако питаш мен , когато е студено повече щуреят тия дето се са в ред .

                            sigpic
                            Alfa Romeo 159 EX

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                              Че кво им е на селетата в топлото бре))Щуреят тея дето не са в ред.
                              То че е така,така е.Имах в предвид,че и жегата им помага на тия където не са в ред да щуреят,моята докато е студена е ок,загрее ли мина ли 20-тина километра и опаааааа,светка лапмпичката и дано не ме хване червен светофар,че спирам движението за 10 минути.
                              Дано не ми го направи тоя номер другата седмица като идвам към България.
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                                Ако питаш мен , когато е студено повече щуреят тия дето се са в ред .
                                Не те питам щото твоя винаги е щур)) Дано откакто го запозна с Добри се е вразумил че предишните му приятелчета не могат да го вкарат в правия път))
                                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                                sprint tropheo
                                155/1.8
                                156/2.0 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X